درباره انجمنروایت تصویریواحد نشریه

همکاران نویسنده فصلنامه اندیشه نو

یاریگران اندیشه نو: سپاسگزاری از اساتید، صاحب‌نظران و نویسندگان ارجمند

همکاران نویسنده فصلنامه اندیشه نو

فصلنامه اندیشه نو مفتخر است که در مسیر تحقق اهداف خود، از یاری و همراهی اساتید گرامی، صاحب‌نظران ارجمند و نویسندگان توانمندی بهره‌مند شده است که با ارائه مقالات وزین و ارزشمند خود، در ارتقای سطح آگاهی جامعه و پیشبرد مباحث مهم، نقشی اساسی ایفا کرده‌اند.

در این بخش، بر خود واجب می‌دانیم تا از اساتید و صاحب‌نظرانی که با ارائه مقالات علمی و پژوهشی خود در شماره‌های مختلف فصلنامه اندیشه نو، ما را در یاری رساندن به اهدافمان و ارتقای سطح آگاهی جامعه یاری رسانده‌اند، تقدیر و تشکر به عمل آوریم.

حضور و همراهی این بزرگواران که جزو هیئت تحریریه فصلنامه نبوده‌اند، زینت‌بخش صفحات نشریه و مایه افتخار ماست. همچنین، از نویسندگان ارجمندی که با قلم توانمند خود در ارتقای سطح آگاهی جامعه و پیشبرد مباحث مهم یاری رسانده‌اند، قدردانی و تشکر می‌نماییم.

حضور این عزیزان که جزو اعضای هیئت تحریریه فصلنامه نیستند، مایه افتخار و بالندگی ماست و مقالات ایشان زینت‌بخش صفحات نشریه اندیشه نو می‌باشد.

بدینوسیله از زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه همه این عزیزان اعم از اساتید، صاحب‌نظران و نویسندگان ارجمند صمیمانه قدردانی نموده و برای ایشان سلامتی و توفیقات روزافزون آرزومندیم.

### دعوت به همکاری

فصلنامه اندیشه نو از کلیه اساتید، صاحب‌نظران و نویسندگان گرامی که تمایل به همکاری قلمی با این نشریه را دارند، دعوت به عمل می‌آورد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ارسال مقالات و یا اعلام تمایل به همکاری، از طریق لینک زیر با ما در ارتباط باشند:

لینک تماس با فصلنامه اندیشه نو: [ارسال مقاله برای فصلنامه اندیشه نو ]

اندیشه نو در راستای رسالت خود مبنی بر ارتقای سطح آگاهی جامعه و ترویج اندیشه‌های نو، فصلنامه اندیشه نو به طور مداوم در تلاش است تا محتوای ارائه شده در نشریه را از نظر کیفی و سئو بهینه‌سازی نماید.

علاوه بر این، فصلنامه اندیشه نو در راستای رسالت خود، همواره پذیرای مقالات علمی و پژوهشی در زمینه‌های مختلف می‌باشد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ارسال مقالات خود به آدرس ایمیل فصلنامه به نشانی [info@tabalwor.com] ارسال نمایند.

دکمه بازگشت به بالا