اخبار

پیش نشست تشکل‌ها و انجمن‌های فرهنگی طلاب

با توجه به فرارسیدن ایام فاطمیه (س) و سالگرد شهادت سردار سلیمانی

پیش نشست اجلاس سراسری تشکل ها و انجمن های فرهنگی در مشهد برگزار شد که حضور اکثریت قریب به اتفاق مدیران این تشکل ها در این نشست قابل توجه بود.

مباحث مهمی در این نشست مطرح گردید که گلایه از فعالیت های جزیره ای و عدم تعامل بین تشکل ها و انجمن های فرهنگی که  آسیب جدی را  فراروی تشکل ها و انجمن های فرهنگی در انجام فعالیت های تاثیر گذار قرار داده است و روند تاثیرگذاری فعالیت های این تشکل ها را با چالش های عدیده ای مواجه نموده که میتوان از آن به فترت کارآیی نام گرفت،‌

برای برون رفت از این خلسه نیاز به یک همگرایی،‌ فعالیت محوری و شبکه ای به فراخور نیازهای جامعه هدف میباشد،‌از این رو تشکل ها و انجمن های فرهنگی طلاب گرد هم آمدند تا علاوه بر تعاملات در مباحث و مناسبات پیش رو در سایر فعالیت ها نیز از توامندی سایر اعضاء‌استفاده نمایند.

در این جلسه که به زعم مدیریت انجمن فرهنگی تبلور اندیشه پیش نشستی بود برای برگزاری اجلاس سراسری انجمن های فرهنگی نقطه اغازی بود برای شناخت بیشتر از توانمندی های سایر تشکل ها و انجمن ها در شرایط سخت اقتصادی فعلی.

در این جلسه که شرکت کنندگان آن مدیران تشکل ها و انجمن های فرهنگی طلاب بودند،‌بیشتر مباحث پیرامون برنامه ها،‌و فعالیت های تشکل ها برای مناسبت های پیش رو و کارکرد موثر آنان در ارائه برنامه های تاثیر گذار برای جامعه مخاطب پیرامونی بود.

در این نشست بسیاری از مدیران از ورود انجمن شان به فضای مجازی،‌تولیدات محتوایی مناسب با فضای مجازی و بسیاری دیگر از فعالیت ها گفتگو نمودند.
برنامه های تشویقی و نبود بودجه مالی برای تامین هزینه این برنامه ها از موضوعات دیگر این جلسه بود.

نشست تشکل ها و انجمن های فرهنگی
نشست تشکل ها و انجمن های فرهنگی
دکمه بازگشت به بالا