اخباراطلاعات و فن آوری

کرونا رنسانس گذر به هوش مصنوعی

سید سلیمان حسینی

کرونا رنسانس گذر به هوش مصنوعی

هوش مصنوعی، کرونا، رنسانس

👌 کرونا، فاصله‌گذاری اجتماعی و آغاز حاکمیت بلامنازع هوش مصنوعی‼️

بسم الله الرحمن الرحیم
رنسانس آغاز حاکمیت صنعت و زوال سنت‌ها بود.

📚 عصری که در آن علوم #منقول و #معقول خرافه شد و جای خود را به #علوم_تجربی داد.

💰 پول و منافع شخصی بر #اخلاق و انسانیت غلبه نمود.

🔰 نظام‌های حاکمیتی گوناگون جای خود را به #دمکراسی ‌هایی داد که در آن تنها دخالت مردم در سرنوشت و پذیرش مسئولیت‌ اجتماعی، دادن #رای بود!
رای و انتخاب میان صاحبان ثروتی که به صورت هوشمندانه‌ای قدرت را بین خود تقسیم می‌کردند.

🧚‍♀️ هنر مبتذل گردید.

کرونا رنسانس گذر به هوش مصنوعی
کرونا رنسانس گذر به هوش مصنوعی

🌿 طبیعت با دستکاری و دگرگونی‌ به ورطه نابودی کشیده شد.

🐔 گاو، مرغ و ماهی هم ماشینی شده و تبدیل به #دستگاهتولیدگوشت و … گردیدند.

انسان‌های کمتری به #تولید پرداخته و بیشتر مردم #مصرف‌ کنندگان محض شدند.

#نیازهای انسانی که به ساده‌ترین شکل بر طرف می‌شد، حالا تبدیل به #خواسته‌های رنگارنگی گردیده که دیگر برای رفع آن باید هزینه‌های گزافی پرداخت.

🔸 و به صورت خلاصه اعمال قدرت توسط افراد کمتری اتفاق می‌افتد و نفوذ قدرت در نقاط بسیار دور نیز فراهم گردیده است.

و حالا زمان به سرعت در حال تحول دیگری است، تحولی که این #اعمال_قدرت را برای افراد محدودتری فراهم می‌کند و دایره‌ی نفوذ آنان را جهانی خواهد کرد!

✡️ سیصد #صهیونیست که به اندازه‌ی حداقل سه میلیارد نفر از مردم زمین ثروت داشته، #دهکده‌_جهانی را در دست گرفته و می‌خواهند اعمال قدرت کنند.

⚠️ جهان در حال عبور از صنعت به سمت #هوش_مصنوعی و حاکمیت آی‌تی است.

🔹 همه‌ی ما تحت نظارت یک هوش مصنوعی به نام #بانکداری_الکترونیک به داد و ستد مشغولیم.

در #خرید کالا هم این هوش‌های مصنوعی ذائقه ما را تغییر داده و با یک اجبار دوست‌داشتنی ما را در خرید و رسیدن به خواسته‌های رنگارنگ کمک می‌کنند.

از یک هوش مصنوعی به اسم #اسنپ برای حمل و نقل خود بهره می‌بریم.

یک هوش‌ مصنوعی به نام #گوگل در جستجوی مفاهیم و داده‌های مورد نیاز به ما جهت می‌دهد‌.

و حتی برخی از هوش‌های مصنوعی مثلاُ در سازمان سنجش یا #مجلس به جای ما تصمیم می‌گیرند که ما در چه رشته‌ای تحصیل کنیم یا عضو کدام #کمیسیون شویم!!!

کرونا رنسانس گذر به هوش مصنوعی
کرونا رنسانس گذر به هوش مصنوعی

▪️ هوش مصنوعی نرم افزاری توانمند است که با تحلیل داده‌ها به طراحی جدید دست پیدا کرده و با آن ذائقه‌ی مخاطب خود را تغییر می‌دهد.

در واقع تحلیل آنی حجم بالایی از داده‌های اکتسابی، فرصتی را پیش روی صاحبان این نرم افزارها قرار می‌دهد که قابل درک برای افراد عادی نیست، اما مثلاً #بورس بازان حرفه‌ای این فرصت را به خوبی درک می‌کنند!

صاحبان این نرم افزاران توانمند یا به اصطلاح هوش‌های مصنوعی برای دسترسی بیشتر به حجم‌های اطلاعاتی بزرگ یا big data خدمات خود را به صورت رایگان عرضه کرده و بعد با تحلیل و آنالیز همان اطلاعات در مرحله‌ی اول برای مخاطبان خود ذائقه سازی و سپس با خلع #اختیار و اراده‌ی از ایشان، رفتار مخاطبان خود را #مدیریت می‌کنند.

🧐 خوب دقت کنید؛ اگر مافوق این هوش‌های مصنوعی یک هوش مصنوعی قدرتمند وجود داشته باشد (که باید باشد!)، آن وقت جستجو در مسیر یابی، خرید، اطلاعات بانکی، گفت و شنودهای شخصی و رصد اطلاعات گذشته، حال و آینده ای که به آن فکر می‌کنیم و در رابطه با آن جستجو و گفتگو داریم، عکس های خصوصی و نظرات دیگران درمورد شخصیت ما و هزار و یک اطلاعات دیگر که تحت کنترل هوش‌های مصنوعی قرار دارند، یکجا جمع می‌شوند و آن #ابرهوشمصنوعی به تحلیل آنان می‌پردازد.

😔 تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل!

🔻و اما اصل قضیه؛ هنوز حاکمیت آی‌تی در زندگی مردم زمین بسط و گسترش تام پیدا نکرده و هوش‌های مصنوعی کنترل همه چیز را به دست نگرفته‌اند تا ابر هوش مصنوعی و صاحبان آن، ارباب کامل این دهکده شده و همه‌ی مردم زمین را به بردگی بکشند.

لذا می‌بایست با ایجاد #ترس شرایطی را فراهم کرد تا مجبور به فاصله گذاری‌های اجتماعی شده و به دست خود اختیار همه‌ی ابعاد زندگی را به دست انواع هوش‌های مصنوعی بسپاریم تا شرایط برای ایجاد دنیای جدید و دهکده‌ی جهانی فراهم شود.

ترس و وعده‌های پوشالی تنها راهبرد #طاغوت برای رسیدن به این حاکمیت محض است🔺

😷 #کرونا سرعت دهنده‌ی این تغییر تاریخی و تمدنی است. یک بیماری شبیه طاعون سیاه در اروپا یا آنفولانزای اسپانیایی در ایران که زندگی قبل و بعد از آن، دو جریان متفاوت را بوجود آورد.

کرونا رنسانس گذر به هوش مصنوعی
کرونا رنسانس گذر به هوش مصنوعی

🌐 دنیایی که دیگر در آن خبری از دمکراسی هم نیست! یعنی دخالت حداقلی مردم در سرنوشت خویشتن.

دنیایی با حاکمیت‌های‌ بسیار کوچک فقط برای پاسبانی از حقوق هوش‌های مصنوعی.

🕎 دنیایی با حاکمیت یک ابر هوش مصنوعی که خود و صاحبان محدود صهیونیستی آن #مخفی هستند اما همه چیز مردم یعنی بردگان برای ایشان هویداست!

💠 الهى عَظُمَ الْبَلاءُ وَ بَرِحَ الْخَفآءُ وَ انْکَشَفَ الْغِطآءُ وَ انْقَطَعَ الرَّجآءُ

دکمه بازگشت به بالا